Podlaska Marka 2018

Rywalizacja o nagrodę Marszałka Województwa Podlaskiego, przyznawaną w siedmiu kategoriach tematycznych (Produkt Spożywczy, Produkt, Użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo) była w tym roku wyjątkowo zacięta. Jak informuje Izabela Smaczna-Jórczykowska, rzecznik prasowy marszałka województwa podlaskiego, do udziału w plebiscycie zostało zgłoszonych niemal 300 różnorodnych propozycji, z których do właściwej rywalizacji zakwalifikowało się 187 kandydatur. 

Spośród nich Kapituła Nagrody, obradująca pod przewodnictwem Marszałka Artura Kosickiego, wybrała najpierw dwudziestu jeden finalistów, a następnie wskazała zwycięzców Podlaskiej Marki 2018. Zdobywców tego zaszczytnego miana poznamy już wkrótce, ale jedno rozstrzygnięcie jest już za nami.

Podobnie jak w latach minionych, najlepszy podlaski produkt wskazali konsumenci w głosowaniu SMS-owym organizowanym na stronie podlaskamarka.pl. 

Łącznie oddano w nim ponad osiem tysięcy głosów, z których najwięcej otrzymała Fundacja Naszpikowani, zostając w ten sposób Podlaską Marką Konsumentów 2018. 

Przyznanie nagród najlepszym produktom, inwestycjom i inicjatywom to zarazem doskonała okazja do uhonorowania wybitnych osób oraz branż, które wpływają na wizerunek całego regionu. Otrzymają one tytuł Honorowego Ambasadora Województwa Podlaskiego oraz Ambasadora Podlaskiej Gospodarki. Pierwsze wyróżnienie przyznawane jest wybitnym Podlasianom, którzy poprzez swoją działalność i postawę budują pozytywny obraz Podlaskiego, drugie najprężniejszym gałęziom gospodarki, znacząco przyczyniającym się do rozwoju całego województwa.

 

Gala finałowa podsumowująca wyniki piętnastej edycji przedsięwzięcia odbędzie się 7 maja, o godz. 19:00 w Operze i Filharmonii Podlaskiej – Europejskim Centrum Sztuki w Białymstoku. 

 

 

Red. ML

Fot. wrotapodlasia.pl

Podlaskie24.pl

Udostępnij ten wpis:

  • Lider
  • gansa.pl – agencja interaktywna – strony internetowe

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o