Białystok. Sala Obsługi Klientów ZUS otwarta po modernizacji

Nowoczesna i przestronna sala obsługi klientów w białostockim oddziale ZUS przy ul. Młynowej 29 w budynku B została otwarta po modernizacji. Remont kosztował trzy miliony złotych

Po rocznej modernizacji mieszkańcy miasta i regionu będą przyjmowani w modelowym i przystosowanym do obsługi osób z niepełnosprawnościami miejscu.

Sala bezpośredniej obsługi mieszkańców stolicy województwa ma być wizytówką ZUS w regionie. Chociaż ZUS niewątpliwie stawia na nowoczesne technologie i rozwiązania online, to chce podnosić standardy tradycyjnego kontaktu z mieszkańcami regionu.

Nowo otwarta sala w Oddziale ZUS w Białymstoku wpisuje się w politykę Zakładu realizowaną w dwóch wymiarach poprawy warunków obsługi klientów – mówi Mariusz Jedynak, Członek Zarządu nadzorujący Administracji i Zamówień Publicznych. – Chciałbym bardzo wyraźnie zaznaczyć, że pomimo tego, że Zakład bardzo mocno inwestuje w technologie, w elektroniczne kanały komunikacji z klientem zawsze będzie pozostawał otwarty na obsługę klientów tradycyjnie i bezpośrednio. – Zakład stara się dostosować sale do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, ta dostępność została zapewniona – wyjaśnia wiceprezes.

ZOBACZ: 🛑 Otwarcie zmodernizowanej Sali Obsługi Klientów w białostockim Oddziale ZUS przy ul. Młynowej 29, budynek B.

Tylko w ubiegłym roku sprawy w sali obsługi w białostockim Oddziale ZUS załatwiło 142 tys. mieszkańców. Nowa, oddana po remoncie sala jest jasna przestronna i przyjazna od odwiedzających tę instytucję. Udostępniona świadczeniobiorcom, przedsiębiorcom i ubezpieczonym powierzchnia to obecnie 500 m². Klienci będą mogli być obsługiwani przez doradców przy 21 stanowiskach.

– Miniony rok, to głównie priorytet poprawy warunków pracy szeroko rozumiany. Poprawy jakości obsługi dla naszych klientów, a także poprawy warunków pracy dla pracowników – mówi Mariusz Jaroniewski dyrektor Oddziału ZUS w Białymstoku.

Sala obsługi klientów ZUS w Białymstoku została zmodernizowana by obsługiwane na niej osoby czuły się jak najbardziej komfortowo. Dzięki tej inwestycji usługi świadczone na rzecz mieszkańców naszego regionu będą na najwyższym poziomie. Kompleksowe zmiany w postaci ogrzewania podłogowego, dźwigu zewnętrznego, drzwi automatycznych, stanowisk obsługi klientów dostosowanych dla osób poruszających się na wózku, czy pętli indukcyjnych poprawią dostępność obiektu, zwłaszcza osób ze szczególnymi potrzebami.

Red. Monika Lenczewska

Fot. Monika Lenczewska / Podlaskie24.pl

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddz. w Białymstoku

0 0 votes
Article Rating
  • Lider nowy

Powiązane artykuły:

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Partnerzy