ZUS: sale obsługi klientów w poniedziałki będą czynne od godz. 8.00 do 17.00
Od 22 listopada 2021 do 31 marca 2022 r. obsługa klientów w poniedziałki odbywać się będzie do godz. 17.00. Zmiana podyktowana jest sytuacją epidemiologiczną w naszym kraju i narastającą liczbą zakażeń wirusem SARS-CoV2.
– Nasi pracownicy przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa cały czas obsługują klientów – informuje Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego. – Udzielają informacji, pomagają wypełnić dokumenty, złożyć wnioski czy założyć profil na Platformie Usług Elektronicznych ZUS. Jeśli nie chcemy czekać w kolejce, możemy wcześniej taką wizytę w ZUS zarezerwować. Np. przez internet na Platformie Usług Elektronicznych ZUS lub telefonicznie – dodaje rzeczniczka.
Aby umówić wizytę przez telefon w jednej z placówek Oddziału ZUS w Białymstoku, należy zadzwonić pod numer 87 565 27 13
Cały czas są również dostępne w placówkach ZUS skrzynki na dokumenty. Można tam samodzielnie składać papierowe wnioski, dokumenty lub pisma.
– Osoby odwiedzające nasze Sale Obsługi Klienta nadal muszą używać maseczek ochronnych osłaniające nos i usta do czasu obowiązywania wytycznych rządowych – dodaje rzeczniczka.
Klienci ZUS mogą również załatwić swoje sprawy bezpiecznie i wygodnie podczas e-wizyty bez wychodzenia z domu. Aby spotkać się online z pracownikiem Zakładu wystarczy mieć dostęp do internetu, smartfon, tablet lub komputer z kamerką.
Red. M.L.
Fot. PAP / ZUS
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku