ZUS: sale obsługi klientów w poniedziałki będą czynne od godz. 8.00 do 17.00

ZUS: sale obsługi klientów w poniedziałki będą czynne od godz. 8.00 do 17.00

Od 22 listopada 2021 do 31 marca 2022 r. obsługa klientów w poniedziałki odbywać się będzie do godz. 17.00. Zmiana podyktowana jest sytuacją epidemiologiczną w naszym kraju i narastającą liczbą zakażeń wirusem SARS-CoV2.

 – Nasi pracownicy przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa cały czas obsługują klientów – informuje Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego. – Udzielają informacji, pomagają wypełnić dokumenty, złożyć wnioski czy założyć profil na Platformie Usług Elektronicznych ZUS. Jeśli nie chcemy czekać w kolejce, możemy wcześniej taką wizytę w ZUS zarezerwować. Np. przez internet na Platformie Usług Elektronicznych ZUS lub telefonicznie – dodaje rzeczniczka.

Aby umówić wizytę przez telefon w jednej z placówek Oddziału ZUS w Białymstoku, należy zadzwonić pod numer 87  565 27 13 

Cały czas są również dostępne w placówkach ZUS skrzynki na dokumenty. Można tam samodzielnie składać papierowe wnioski, dokumenty lub pisma.

– Osoby odwiedzające nasze Sale Obsługi Klienta nadal muszą używać maseczek ochronnych osłaniające nos i usta do czasu obowiązywania wytycznych rządowych – dodaje rzeczniczka.

Klienci ZUS mogą również załatwić swoje sprawy bezpiecznie i wygodnie podczas e-wizyty bez wychodzenia z domu. Aby  spotkać się online z pracownikiem Zakładu wystarczy mieć dostęp do internetu, smartfon, tablet lub komputer z kamerką.

Red. M.L.

Fot. PAP / ZUS

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku

0 0 votes
Article Rating
  • Lider nowy

Powiązane artykuły:

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Partnerzy