Podlaska Marka to jedna z najlepiej rozpoznawalnych inicjatyw samorządu województwa promujących szeroką ofertę naszego regionu. To wizytówka tego, co w nim najlepsze. Edycja 2019 została rozbudowana o dodatkowe kategorie – „Biznes” i „Projekt 4.0”.
W kategorii „Biznes” o laur będą ubiegać się firmy, które – oprócz niewątpliwych osiągnięć w swojej branży w podejmowanych działaniach i inicjatywach gospodarczych – kierują się ideą społecznej odpowiedzialności biznesu. To także okazja do uhonorowania przedsiębiorstw stosujących zasadę dostępności oraz inicjujących programy edukacyjne skierowane do absolwentów.
Nowa branża to również „Projekt 4.0”, skierowana do tych firm, które efektywnie realizują założenia Przemysłu 4.0, między innymi poprzez integrację ludzi oraz sterowanych cyfrowo maszyn z internetem i technologiami informacyjnym. Ponadto kategoria „Produkt” została podzielona na dwie grupy: Produkt Spożywczy i Produkt Użytkowy. Zmodyfikowany wykaz kategorii obejmuje obecnie 8 branż: Produkt Spożywczy, Produkt Użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo oraz Biznes.
Główne założenia Podlaskiej Marki pozostają niezmienione. Nadal jest to konkurs o otwartej formule, dzięki której każdy mieszkaniec naszego regionu może zaproponować swojego faworyta. Zgłoszenia przyjmowane będą do 22 stycznia br.
Swojego kandydata do nagrody Podlaska Marka można zgłosić TUTAJ
Red. M.L.
Fot. Anna Augustynowicz / Wrota Podlasia / zrzut ekranu
Wrota Podlasia