Infolinia podlaskiej KAS odpowiedziała już na 3 tysiące pytań podatników

Blisko 3 tys. odpowiedzi na pytania podatników udzielili pracownicy Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku. Obsługiwali specjalną infolinię podatkową, która została utworzona w ramach podlaskiej KAS na czas kampanii PIT. 

Specjalny, dodatkowy numer został uruchomiony pod koniec lutego, jako wsparcie Krajowej Informacji Skarbowej. To ogólnopolska infolinia podatkowa, której obciążenie znacząco wzrasta w czasie kampanii PIT. Oprócz udzielania informacji telefonicznych, urzędnicy zaangażowani w obsługę podlaskiego numeru odpowiadali także na pytania przesyłane przez podatników e-mailem.

Do dziś urzędnicy telefonicznie pomogli blisko 2400 podatnikom. Odpowiedzieli również na blisko 600 pytań, które dotyczyły rozliczenia za 2019 r. przesłanych e-mailem.

Infolinia: 538 632 162 – będzie czynna do końca maja

W związku z tym, że podatnicy mają w tym roku więcej czasu na rozliczenia infolinia będzie czynna do końca maja. Czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15 – 15.15.

 – Wsparcie podatników w zdalnej formie ma dla nas w tym roku szczególne znaczenie, przede wszystkim ze względu na pandemię koronawirusa i związane z nią ograniczenia – mówi Radosław Hancewicz, rzecznik prasowy podlaskiej KAS.

Oprócz możliwości załatwienia swoich podatkowych spraw poprzez strony: www.podatki.gov.pl i www.biznes.gov.pl można skorzystać z infolinii KIS, infolinii podlaskiej KAS, a także specjalnych, dedykowanych numerów telefonicznych działających w poszczególnych urzędach skarbowych. Można je znaleźć na stronach poszczególnych urzędów.

Red. M.L.

Fot. Podlaska KAS

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

0 0 votes
Article Rating
  • Lider nowy

Powiązane artykuły:

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Partnerzy