Kuchnia Vikinga nowym sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej i sponsorem strategicznym polskiej piłki Dziecięcej i Młodzieżowej

Białostocka firma – Kuchnia Vikinga nowym sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej i sponsorem strategicznym polskiej piłki Dziecięcej i Młodzieżowej.

Kuchnia Vikinga rozpoczyna współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Jeden z wiodących cateringów dietetycznych w kraju został sponsorem reprezentacji, a także sponsorem strategicznym polskiej piłki dziecięcej i młodzieżowej.

Kuchnia Vikinga konsekwentnie angażuje się w rozwój polskiego sportu, budując rozpoznawalność marki i ugruntowując swoją silną pozycję biznesową. W ostatnich latach marka wspierała między innymi dwa kluby występujące w PKO BP Ekstraklasie – Jagiellonię Białystok, która przed dwoma tygodniami świętowała pierwsze w historii mistrzostwo Polski oraz Piasta Gliwice.

Teraz firma została Oficjalnym Sponsorem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Umowa zawarta na dwa lata z możliwością przedłużenia o kolejne 24 miesiące.

Kuchnia Vikinga zyskała prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Cateringu Dietetycznego Reprezentacji Polski”. Kontrakt zapewnia także nowemu sponsorowi 7-minutową ekspozycję na bandach LED w trakcie meczów domowych i na ściankach sponsorskich oraz obecność shake’ów z oferty firmy podczas konferencji prasowych.

Z wielką dumą rozpoczynamy współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Widzimy ogromny potencjał, jaki drzemie w tej dyscyplinie w naszym kraju. Blisko pół miliona zawodników i zawodniczek z całej Polski trenuje w klubach zrzeszonych w PZPN. Piłka nożna to także liczna, zaangażowana społeczność, a występy naszej reprezentacji śledzą regularnie miliony kibiców. Chcemy wesprzeć rozwój piłkarzy, ale także wykorzystać tę współpracę w celu dalszego rozwijania działalności biznesowej. Naszą ambicją jest to, żeby europejska stolica diet pudełkowych była zlokalizowana w Białymstoku – Łukasz Dawidziuk, prezes Kuchni Vikinga.

Kuchnia Vikinga będzie ponadto Sponsorem Strategicznym Polskiej Piłki Dziecięcej i Młodzieżowej. Nawiązaną z PZPN współpracę firma intensywnie wykorzysta w projektach promujących świadome i zdrowe odżywianie.

– Wszystko zawsze zaczyna się od marzeń, pragnień i pogoni za autorytetami. Nie będę ukrywał, że przez większość wolnego czasu w młodości trenowałem piłkę nożną. Pierwsze kroki stawiałem w Klubie Sportowym Piast Białystok. To piłka nożna ukształtowała nas na dobrych ludzi i przedsiębiorców, którymi teraz jesteśmy. Decyzja o byciu sponsorem Reprezentacji Polski nie wynika jedynie z korzyści biznesowych. W tym przypadku kierowaliśmy się również emocjami i zamiłowaniem do sportu od najmłodszych lat. – Łukasz Dawidziuk, prezes Kuchni Vikinga.

Jesteśmy marką, która bardzo dużą wagę przykłada do odpowiedzialności społecznej, dlatego jako pierwsi w historii podejmiemy się ambitnego zadania strategicznego wsparcia polskiej piłki dziecięcej i młodzieżowej. Widzimy naturalną synergię między sportem i edukacją w zakresie zdrowego odżywiania, dlatego z wielką satysfakcją będziemy promować właściwe nawyki żywieniowe wśród setek tysięcy najmłodszych piłkarzy i piłkarek w całym kraju. W ramach współpracy przekażemy też blisko milion złotych rocznie na nagrody dla dzieci biorących udział w programach Polskiego Związku Piłki Nożnej pod hasłem „Piłka dla wszystkich” – dodaje Łukasz Dawidziuk.

 

Red. OKO

Artykuł sponsorowany

0 0 votes
Article Rating
  • Lider nowy

Powiązane artykuły:

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Partnerzy